Monday, April 9, 2012

Copilaria, pe bloc



Daca ai avut o zi proasta, fa o mica plimbare prin imprejurimi inainte de a intra in casa. Iar daca esti un turist aflat intr-o cursa contra cronometru ca sa vizitezi un oras intr-o zi, uita de harta cateva minute si priveste in jur. O sa-mi zici ca asta e o nebunie. Cine prefera sa se uite la anticariatele de pe marginea Senei, cand Turnul Eiffel se vede in zare, facandu-ti cu ochiul?





Uneori, insa avem nevoie sa ne ratacim. Cinci minute, macar. Cine stie peste ce poti sa dai?

Experiment
Unde: intr-un cartier de la marginea Bruxelles-ului
Cand: mai, 2011
Scopul: ne ratacisem (eram in expeditie de-o zi prin Bruxelles cu prietena mea pe care o vizitam)
Rezultat: ne-am luat cu povestile din copilarie, ne-am ratacit si mai tare si era cat pe ce sa piedem si ultimul tren de intoarcere. Dar am ras copios. Si avem amintiri.

No comments:

Post a Comment